Priznam, jaz sem dolgo časa bila, zato je bil dopust zame kazen. Ko sem si letos poleti vzela 30 dni dopusta, sem naletela na zelo različne odzive, od 'tebi pa res velja' in 'ja, to si vi, privatniki, lahko privoščite' do 'zakaj že prej nisi tega prakticirala?' in 'kaj boš pa počela toliko časa, a ti ne bo dolgčas?' …
Kaj imajo skupnega izdelek za lajšanje bolečin v hrbtenici, knjiga za ženske in agencija za direktni marketing? Na prvi pogled mogoče nič, v resnici pa zelo veliko. Ampak pojdimo lepo po vrsti.
Odgovor je na dlani: da se k vam vračajo, kupujejo pogosteje, porabijo pri vas več denarja, vas priporočajo prijateljem in hvalijo na družbenih omrežjih. Kaj pa dejansko naredite za to?
Vse napore so vložili v maksimiranje zadovoljstva na točkah, ki so jih stranke označile kot ključne za sprejemanje nakupnih odločitev
Ustanovitelja podjetja Peppers & Rogers Group izpostavljata
7 lastnosti, po katerih se uspešna podjetja razlikujejo od neuspešnih.
Določite ciljno skupino, ugotovite, kaj za vaše stranke pomeni "vrednost" in presezite njihova pričakovanja.
Sposobnost podjetja prisluhniti kupcem bi morala biti danes v osrčju vsake uspešne strategije upravljanja odnosov s kupci.
Kako so preoblikovali celotno organizacijo v obliko, ki je postavila osnovo za rast, razvoj in dolgoročno dobičkonosnost.
Pomembno je, da se zaposleni seznanijo s celotnim konceptom, da jim predstavite razloge ZA spremenjen način obravnave kupcev.