Skip to main content
CRM

Priznam, jaz sem dolgo časa bila, zato je bil dopust zame kazen. Ko sem si letos poleti vzela 30 dni dopusta, sem naletela na zelo različne odzive, od 'tebi pa res velja' in 'ja, to si vi, privatniki, lahko privoščite' do 'zakaj že prej nisi tega prakticirala?' in 'kaj boš pa počela toliko časa, a ti ne bo dolgčas?' …

CRM

Kaj imajo skupnega izdelek za lajšanje bolečin v hrbtenici, knjiga za ženske in agencija za direktni marketing? Na prvi pogled mogoče nič, v resnici pa zelo veliko. Ampak pojdimo lepo po vrsti.

CRM

Odgovor je na dlani: da se k vam vračajo, kupujejo pogosteje, porabijo pri vas več denarja, vas priporočajo prijateljem in hvalijo na družbenih omrežjih. Kaj pa dejansko naredite za to?

CRM

Vse napore so vložili v maksimiranje zadovoljstva na točkah, ki so jih stranke označile kot ključne za sprejemanje nakupnih odločitev

CRM

Ustanovitelja podjetja Peppers & Rogers Group izpostavljata
7 lastnosti, po katerih se uspešna podjetja razlikujejo od neuspešnih.

CRM

Določite ciljno skupino, ugotovite, kaj za vaše stranke pomeni "vrednost" in presezite njihova pričakovanja.

CRM

Sposobnost podjetja prisluhniti kupcem bi morala biti danes v osrčju vsake uspešne strategije upravljanja odnosov s kupci.

CRM

Kako so preoblikovali celotno organizacijo v obliko, ki je postavila osnovo za rast, razvoj in dolgoročno dobičkonosnost.

CRM

Pomembno je, da se zaposleni seznanijo s celotnim konceptom, da jim predstavite razloge ZA spremenjen način obravnave kupcev.

Subscribe to %1