V čem je skrivnost uspeha? Pravzaprav je ni. Vse je tako zelo preprosto, da lahko uspe tudi vam.
Zakaj je danes VSE direktni marketing, kako delati prave stvari na pravi način in kako poskrbeti za to, da se bodo vaši kupci vedno radi vračali k vam.
Pripravite h kupcem usmerjeno strategijo, s katero boste zgradili lastno listo e-naslovov oseb, ki jih zanimajo izdelki in stortive vašega podjetja.
Preverite 9 namigov, ki vam lahko pri tem koristijo.
"To lahko storimo sami". Nekatere oblike marketinga preprosto niso »naredi sam« projekti! Akcije direktnega marketinga prepustite strokovnjakom.
Ko želite kratkoročen odziv na akcije pospeševanja prodaje spremeniti v dolgoročne odnose s kupci ter si zagotoviti delež njihove denarnice.
Če natančno načrtujete vsak korak akcij, skrbite za personalizacijo, in to podprete z merjenjem ter sproti odpravljate napake, je uspeh pred vrati.
Uporabite informacije z vseh kontaktnih točk v podjetju. Ne pozabite: kvalitetna mailing lista predstavlja 40 % uspešnosti akcije!
Pismo opravlja funkcijo prodajnega dialoga med prodajalcem in kupcem. Njegova naloga je motivirati kupca in mu posredovati dovolj razlogov ZA.