Kdaj je direktni marketing nepogrešljiv?
- Ko izdelek ali storitev zahteva veliko pojasnjevanja in informacij, sporočilo pa je preveč kompleksno ali podrobno, da bi ga uspešno posredovali preko klasičnega oglaševanja.
- Ko gre za tako unikaten izdelek ali storitev, za katerega drugi distribucijski kanali ne obstajajo, so predragi, ali drugače nezadovoljivi.
- Ko želite takojšen in merljiv rezultat: naročilo ali povpraševanje.
- Ko je specifično ciljno skupino mogoče določiti in identificirati.
- Ko želite osebno, personalizirano ali zaupno komunikacijo.
- Ko marketinška strategija zahteva format, ki se ga ne da zadovoljiti s klasičnim zakupom medijev.
- Ko želite posredovati vzorčke potencialnim strankam.
- Ko želite komunicirati ob točno določenem dnevu, času ali s točno določeno frekvenco.
- Ko želite meriti učinkovitost akcij znotraj posameznega tržnega segmenta, določiti profile potencialnih kupcev, ali testirati ceno.
- Ko želite popolnoma kontrolirati distribucijo.
- Ko želite prodajati neposredno potencialnim strankam, brez posrednikov.
- Če želite zgraditi bazo potencialnih strank, ki jih boste v naslednjih fazah prodajnega procesa kontaktirali osebno, preko direktne pošte ali drugih medijev z direktnim odzivom.
- Ko želite določenega potencialnega kupca pripeljati na določeno lokacijo.
- Ko želite predstavitev svojega izdelka ali storitve popolnoma prilagoditi individualnim potrebam potencialnih strank.
- Ko želite zgraditi bazo podatkov potencialnih strank.
- Ko želite nadaljevati komunikacijo s potencialnimi strankami, ki ste jih dosegli in identificirali preko drugih medijev, npr. preko akcij pospeševanja prodaje.
- Ko želite kratkoročen odziv na oglaševanje oz. akcije pospeševanja prodaje spremeniti v dolgoročne odnose s kupci ter si zagotoviti delež njihove denarnice.
Copyright Spago d.o.o. Vse pravice pridržane. Članke lahko ponatisnete le s pisnim dovoljenjem avtorja.