Kako postati prva izbira strank?
Vaše stranke so vsak dan izpostavljene stotinam oglasnih sporočil, s katerimi jih oglaševalci, in med njimi tudi vaša konkurenca, bombardirajo preko najrazličnejših medijev: interneta, družabnih omrežij, e-pošte, televizije, radia, časopisov, revij, plakatov, preko telefona in tudi preko direktne pošte. Tudi zato je pomembno, da z vašim ciljnim občinstvom redno komunicirate.
9 razlogov ZA redno komuniciranje s strankami:
- Vaše ciljno občinstvo že v dveh tednih pozabi kar 90% tega, kar sliši. Pa ne zato, ker so neumni, temveč zato, ker se okoli njih dogaja toliko novega.
- Izpostavite ponudbo in kupcu dajte dovolj razlogov ZA poslovanje z vami. Prav nobenega razloga nimate, da bi mislili, da je vaše občinstvo to »dojelo« že na prvi pogled.
- Tržišče se stalno spreminja. Družine in podjetja se selijo, ljudje menjajo službe, pojavljajo se novi izdelki in vse to spreminja vaš trg.
- Preizkusite nove ideje! Nove načine komuniciranja, nove koncepte, novo ponudbo, nove koristi, nove trge. Morate testirati in ostati korak pred vašo konkurenco!
- Potrebujete nove stranke. Če vas nove stranke ne zanimajo, obstaja bojazen, da boste kmalu brez strank.
- Pogovarjajte se s svojimi strankami. Obstoječe stranke so najboljši vir novih poslov. Povejte jim, da želite razširiti sodelovanje z njimi. Spoznajte njihove potrebe ter jim ponudite dopolnilne storitve, dopolnilne izdelke.
- Vprašajte za naročilo. Čeprav nekateri ljudje ne marajo, da jim nekaj prodajajo, pa na drugi strani ti isti ljudje radi kupujejo. Povejte jim, da si želite, da bi kupovali od vas!
- Zagotovite si stalno prisotnost v zavesti svojih strank. Redno vas morajo videvati, slišati, brati.
- Največ vas stane prav pridobivanje novih strank, zato vaši prodajni napori zahtevajo nadaljevanje. Načrtujte naslednji kontakt z vašim ciljnim občinstvom, pripravite načrt dialoga in mu sledite.
Copyright Spago d.o.o. Vse pravice pridržane. Članke lahko ponatisnete le s pisnim dovoljenjem avtorja.