V čem se uspešna podjetja ločijo od ostalih?


Jun 2015
|
Spago
Avtor:

Don Peppers in Martha Rogers, ustanovitelja podjetja Peppers & Rogers Group ter renomirana svetovalca na področju upravljanja odnosov s strankami, izpostavljata 7 lastnosti, po katerih se uspešna podjetja razlikujejo od neuspešnih:

  1. Podjetje je usmerjeno k aktivnostim, ki v očeh stranke predstavljajo vrednost, ter zagotavljanju te vrednosti.
  2. Podjetje stremi k dolgoročnim poslovnim uspehom in ciljem.
  3. Vodstvo nagrajuje nove iniciative, ki v ospredje postavljajo stranke. 
  4. Svojo pripadnost strategiji podjetje izkazuje s tem, da jo komunicira interno, med zaposlenimi, kot tudi navzven, med svojimi poslovnimi partnerji in strankami. 
  5. Podjetje se ne boji uvedbe popolnoma novih kriterijev in meril za spremljanje napredka ter uspešnosti iniciative upravljanja odnosov s strankami. 
  6. Podjetje intenzivno vlaga v izobraževanje svojih zaposlenih. 
  7. Podjetje prepozna in vzpodbuja notranje vodje, ki aktivno širijo vizijo upravljanja odnosov s strankami med notranjimi in zunanjimi »delničarji«.

Copyright Spago d.o.o. Vse pravice pridržane. Članke lahko ponatisnete le s pisnim dovoljenjem avtorja.

Kako vam lahko pomagamo?
Spoznajmo se ob kavi ali čaju - veseli smo novih izzivov.

Stopite v stik