Direktna pošta: kdaj priložiti brošuro?


Jun 2015
|
Spago
Avtor:

Zmotno je prepričanje, da je direktna pošta pravzaprav prodajno pismo, ki ga podjetje pošlje stranki oz. potencialni stranki. Preverite, kaj vse mora vsebovati direktna pošta in kdaj morate stranki poslati tudi brošuro.

»Odločili smo se za direktno pošto. Potrebujemo pomoč.« Tako se največkrat začne razgovor s potencialnim klientom. Težava pa je v tem, da ljudje pod direktno pošto največkrat pojmujejo le prodajno pismo. »Odločili smo se za A4 format. Ena stran teksta bo dovolj.«

Ko gre za enostavne izdelke ali storitve, ki so strankam že znane, in ki ne zahtevajo nobenih dodatnih pojasnil, je prodajno pismo dovolj; mogoče zadostuje tudi ena A4 stran.

Vendar pa je standardna direktna pošta sestavljena iz več elementov: 

  1. kuverte za pošiljanje,
  2. prodajnega pisma,
  3. odzivnega mehanizma (kupona za odgovor, kuverte s plačano poštnino za odgovor ipd.)
  4. in brošure.

Kdaj bi morali vključiti brošuro?

Brošura je potreben del direktne pošte takrat, ko vaše prodajno sporočilo zahteva:

  1. več informacij:
  • ko izdelek ali storitev zahteva veliko pojasnjevanja, 
  • ko gre za kompleksen izdelek ali storitev, 
  • ko gre za unikaten izdelek ali storitev,
  • ko potrebujete veliko časa za predstavitev izdelka,
  • ko gre za popolno novost na tržišču,
  • ko se izdelek ali storitev močno razlikuje od obstoječih na trgu,
  • ko je nenavaden in edinstven.
  1. Ilustracijo, fotografijo ali drugačen grafičen prikaz za podporo tekstovnemu sporočilu.
  2. Ko imajo stranke številna vprašanja, na katera je potrebno odgovoriti.
  3. Ko morate svoje trditve dokazati ali ustvariti kredibilnost.
  4. Ko želite, da ste v očeh stranke videti in slišati pomembni.
  5. Ko lahko vaše trditve potrdijo izjave zadovoljnih uporabnikov ali izjave drugih kredibilnih oseb.
  6. Ko je mogoče predstaviti zgodovino izdelka, storitve oz. podjetja.
  7. Ko stranka potrebuje veliko tehničnih podatkov.

Če ste vaš izdelek ali storitev prepoznali vsaj v eni od zgornjih 8 točk, potem brošuro potrebujete.

Vaša ciljna skupina bo le tako dobila celovito sporočilo. V brošuri bo našla odgovore na številna dodatna vprašanja, ponudba bo stranki bolj razumljiva, bolj kredibilna, to pa stranki olajša odločitev za nakup in poveča odzivnost na akcijo.

Copyright Spago d.o.o. Vse pravice pridržane. Članke lahko ponatisnete le s pisnim dovoljenjem avtorja.

 

Kako vam lahko pomagamo?
Spoznajmo se ob kavi ali čaju - veseli smo novih izzivov.

Stopite v stik