Kdaj je direktni marketing nepogrešljiv?


Jun 2015
|
Spago
Avtor:
  1. Ko izdelek ali storitev zahteva veliko pojasnjevanja in informacij, sporočilo pa je preveč kompleksno ali podrobno, da bi ga uspešno posredovali preko klasičnega oglaševanja.
  2. Ko gre za tako unikaten izdelek ali storitev, za katerega drugi distribucijski kanali ne obstajajo, so predragi, ali drugače nezadovoljivi.
  3. Ko želite takojšen in merljiv rezultat: naročilo ali povpraševanje.
  4. Ko je specifično ciljno skupino mogoče določiti in identificirati.
  5. Ko želite osebno, personalizirano ali zaupno komunikacijo.
  6. Ko marketinška strategija zahteva format, ki se ga ne da zadovoljiti s klasičnim zakupom medijev.
  7. Ko želite posredovati vzorčke potencialnim strankam.
  8. Ko želite komunicirati ob točno določenem dnevu, času ali s točno določeno frekvenco.
  9. Ko želite meriti učinkovitost akcij znotraj posameznega tržnega segmenta, določiti profile potencialnih kupcev, ali testirati ceno.
  10. Ko želite popolnoma kontrolirati distribucijo.
  11. Ko želite prodajati neposredno potencialnim strankam, brez posrednikov.
  12. Če želite zgraditi bazo potencialnih strank, ki jih boste v naslednjih fazah prodajnega procesa kontaktirali osebno, preko direktne pošte ali drugih medijev z direktnim odzivom.
  13. Ko želite določenega potencialnega kupca pripeljati na določeno lokacijo.
  14. Ko želite predstavitev svojega izdelka ali storitve popolnoma prilagoditi individualnim potrebam potencialnih strank.
  15. Ko želite zgraditi bazo podatkov potencialnih strank.
  16. Ko želite nadaljevati komunikacijo s potencialnimi strankami, ki ste jih dosegli in identificirali preko drugih medijev, npr. preko akcij pospeševanja prodaje.
  17. Ko želite kratkoročen odziv na oglaševanje oz. akcije pospeševanja prodaje spremeniti v dolgoročne odnose s kupci ter si zagotoviti delež njihove denarnice.

Copyright Spago d.o.o. Vse pravice pridržane. Članke lahko ponatisnete le s pisnim dovoljenjem avtorja.

Kako vam lahko pomagamo?
Spoznajmo se ob kavi ali čaju - veseli smo novih izzivov.

Stopite v stik