6 korakov do uspešnega prodajnega pisma


Jun 2015
|
Spago
Avtor:

Pri oblikovanju paketa direktne pošte podjetja skoraj praviloma veliko časa posvetijo oblikovanju brošure, poskrbijo za atraktivne grafične elemente, kvaliteten papir, medtem pa pogosto pozabijo na, poleg kuverte, edini osebno naslovljen dokument, ki ga prejemnik prvega vzame v roke in prebere – pismo.

Pismo opravlja funkcijo prodajnega dialoga med prodajalcem in kupcem. Njegova naloga je motivirati kupca, ga nagovarjati k nakupu in mu posredovati dovolj argumentov za sprejem ponudbe.

Kako beremo pisma?

  • 79% prejemnikov pisma najprej prebere P.S. Zakaj? Ker želijo vedeti, kdo jim pošilja paket in običajno dobijo to informacijo iz pisma. Pogledajo, kdo je pod vsebino podpisan, hkrati pa se z očmi ustavijo na P.S. in ga kot prvega preberejo.
  • Prejemnik nato pogleda glavo pisma, poišče naziv in logotip podjetja ter podrobnosti kot so naslov, telefonska številka. Od kod prihaja to pismo? Kdo mi to pošilja?
  • Naslednje, kar pogleda, je svoje ime. Čeprav je svoje ime že prebral na kuverti, se prejemnik praviloma prepriča, ali je isto ime tudi na pismu. Preveri, če jih je pošiljatelj pravilno naslovil in pravilno črkoval ime, nato pregleda ali je naslov točen. Gorje tistemu, ki gospo nagovori z gospodom ali obratno! Priporočamo tudi, da pazljivo preverite morebitne tiskarske škratke v imenu in priimku. Ljudje smo pri teh rečeh precej občutljivi.
  • Nikar ne mislite, da prejemnik prebere prav vsako besedo, ki ste mu jo v pismu namenili, pa četudi je tekst izpod peresa vrhunskega tesktopisca (angl. »copywriter«). Bralci pismo tako rekoč »skenirajo« od vrha proti dnu strani, pogled pa potuje v obliki črke »Z«.
  • Ko pridejo do dna strani, ponovno pogledajo podpis; kdo jim piše, njegovo ime in priimek ter funkcijo. Namig: lastnoročni podpis prinaša dodatne točke! Če pa imate opravka z velikimi nakladami, skenirajte podpisnikov lastnoročni podpis in ga obvezno stiskajte v drugačni barvi kot glavnino teksta (npr. če je tekst v črni barvi, naj bo podpis v modri).
  • In na koncu, prejemnik ponovno (že drugič) prebere P.S. 

Večina ljudi vaša pisma bere tako, kot smo opisali v zgornjih 6 korakih, zato jih upoštevajte že pri pisanju naslednjega prodajnega pisma!

Copyright Spago d.o.o. Vse pravice pridržane. Članke lahko ponatisnete le s pisnim dovoljenjem avtorja.

Kako vam lahko pomagamo?
Spoznajmo se ob kavi ali čaju - veseli smo novih izzivov.

Stopite v stik