Razmišljajte, kot razmišljajo vaše stranke, temu pa prilagodite poslovne cilje.
Podjetja zavzeto iščejo poti, kako s čim manj denarja povečati prodajo. V agenciji za direktni marketing Spago so našli rešitev, ki deluje ne glede na to, kaj podjetje prodaja.
»Osredotočimo se na tisto, kar podjetje že ima (na zaposlene, ponudbo, komunikacijske kanale) in optimiziramo procese, ponudbo ter komuniciranje« razkriva Maja Golob, direktorica agencije Spago.
V štirih korakih do boljše obravnave strank
Gre za proces, ki temelji na kakovostni obravnavi strank in zagotavlja odličnost nakupne izkušnje strank (angl. »customer experience excellence«). Ima štiri korake:
Nenehno iščejo nove poti za povečanje prodaje
Ta pristop je po besedah Maje Golob uporaben tudi zato, ker ga lahko precej hitro vpeljejo, po korakih. Vsak korak budno spremljajo in merijo uspešnost, ob tem pa sproti spoznavajo nove možnosti za povečanje prodaje in uvajajo izboljšave tako, da vodijo k izpolnitvi poslovnih ciljev.
Pri tem je sogovornici zanimivo opazovati razlike med zaposlenimi: nekateri so zelo proaktivni in znajo stranki pravilno svetovati, drugi so povprečno prodorni in uspešni, tretji pasivno čakajo, da stranka naredi prvi korak in jih ogovori.
»Zaposleni, ki so v neposrednem stiku s strankami, podjetju prinašajo denar, zato morajo znati prisluhniti stranki ter razumeti njene potrebe. Podrobno pa morajo poznati tudi ponudbo, da znajo stranki svetovati ustrezno rešitev po meri,« pravi Maja Golob, direktorica agencije Spago.
Usposabljanje po meri
S treningom komunikacijskih in prodajnih veščin v Spagu izboljšajo komunikacijske spretnosti prodajalcev, naučijo jih oblikovati rešitve po meri strank in s tem povečati vrednost nakupa. Do tega jih vodijo tudi tako, da jim okrepijo samozavest in prepričljivost v komunikaciji s strankami, jih opremijo s prodajnimi orodji ter jih naučijo učinkovitega reševanja pritožb in konfliktnih situacij.
Pri tem se usmerijo na pomembne težave in izzive, ki jih želi podjetje rešiti, analizirajo pretekle prakse podjetja ter vključijo izkušnje in uspešne primere iz prakse. Nato predstavijo nove ideje in rešitve, tudi s simulacijo konkretnih položajev, s katerimi se v prodaji srečuje osebje, denimo pri osebni komunikaciji, telefonskem dialogu, po e-pošti ali drugje, pravi sogovornica.
Podjetjem tako pomagajo povečati prodajo in povprečno vrednost nakupa, povečati zadovoljstvo strank, tudi pripadnost in zadovoljstvo zaposlenih. Pri tem podjetjem pogosto predlagajo tudi drugačne vzvode za motiviranje zaposlenih¸; z nagrajevanjem po učinku, spodbujanjem materialne in nematerialne motivacije …
Pasti in priložnosti
Preverite, kje so vaše rezerve za povečanje prodaje
Copyright Spago d.o.o. Vse pravice pridržane. Članke lahko ponatisnete le s pisnim dovoljenjem avtorja.
Copyright © 2024 SPAGO All rights reserved. Splošni pogoji.