Zmotno je prepričanje, da je direktna pošta pravzaprav prodajno pismo, ki ga podjetje pošlje stranki oz. potencialni stranki. Preverite, kaj vse mora vsebovati direktna pošta in kdaj morate stranki poslati tudi brošuro.
»Odločili smo se za direktno pošto. Potrebujemo pomoč.« Tako se največkrat začne razgovor s potencialnim klientom. Težava pa je v tem, da ljudje pod direktno pošto največkrat pojmujejo le prodajno pismo. »Odločili smo se za A4 format. Ena stran teksta bo dovolj.«
Ko gre za enostavne izdelke ali storitve, ki so strankam že znane, in ki ne zahtevajo nobenih dodatnih pojasnil, je prodajno pismo dovolj; mogoče zadostuje tudi ena A4 stran.
Vendar pa je standardna direktna pošta sestavljena iz več elementov:
Kdaj bi morali vključiti brošuro?
Brošura je potreben del direktne pošte takrat, ko vaše prodajno sporočilo zahteva:
Če ste vaš izdelek ali storitev prepoznali vsaj v eni od zgornjih 8 točk, potem brošuro potrebujete.
Vaša ciljna skupina bo le tako dobila celovito sporočilo. V brošuri bo našla odgovore na številna dodatna vprašanja, ponudba bo stranki bolj razumljiva, bolj kredibilna, to pa stranki olajša odločitev za nakup in poveča odzivnost na akcijo.
Copyright Spago d.o.o. Vse pravice pridržane. Članke lahko ponatisnete le s pisnim dovoljenjem avtorja.
Copyright © 2024 SPAGO All rights reserved. Splošni pogoji.